Ürgüp’te Trafik Haftası nedeniyle Trafik Polisi, Jandarma Trafik ve Türk Kızılay’ı bu defa farklı bir uygulama için trafikte araç sürücülerini durdurdu.Trafik uygulamasına katılan Polis, Jandarma ve Kızılay Gönüllüleri araç sürücülerine Emniyet kemerinin önemini anlatan broşür ve araçlarına emniyet kemerini takmalarını hatırlatıcı sticker verdi.Ürgüp Üç Güzeller mevkiinde konuşlanan Polis, Jandarma ve Kızılay gönüllülerinden oluşan ekip araçları durdurdular.Görevliler sürücüleri hız kurallarına uymaları, emniyet kemeri takmaları, yorgun ve uykusuz araç kullanmamaları hususlarının kendi can güvenliği açısından önemli olduğunu anlattı. Uygulama esnasında Mustafapaşa da düzenlenen Mezuniyet Törenine katılmak için yoldan geçen Nevşehir Valisi Sayın Mehmet CEYLAN aracından inerek Kampanyaya destek verdi ve katılımcıları böyle bir uygulama yaptıkları için tebrik etti.Kızılay Şube Başkanı Mehmet Yaman, tüm yurt genelinde olduğu gibi Ürgüp’te de trafik haftasını Polis, Jandarma ve Türk Kızılay’ı olarak kutladıklarını belirterek, şöyle dedi:"Bu nedenle burada Trafik Polisimiz, Jandarmamız ve Kızılay Gönüllüsü arkadaşlarımızla birlikte ortak bir uygulama yapmak istedik. Vatandaşlarımızın trafik güvenliği açısından can ve mal güvenliğini sağlamak maksadıyla her türlü göreve her zaman her yerde hazır bir şekilde bulunuyoruz." Sürücüler ise, Ürgüp’te polis, jandarma ve Türk Kızılay’ının trafik haftası kapsamında düzenlediği bu etkinlikten memnuniyetlerini belirttiler.






















