Ürgüp Anadolu İmam Hatip Lisesi tarafından Güllerin Efendisi Hz. Muhammed (SAV)’in dünyaya teşriflerinin 1443. Yıl Dönümü dolayısıyla Ürgüp Turgut Özal Kültür Merkezinde “Kutlu Doğum Programı” düzenlendi.Düzenlenen programa Ürgüp Kaymakam’ı Sayın Tuğba Yılmaz, Belediye Başkanı Fahri Yıldız, İlçe Milli Eğitim Müdürü Savaş Özdemir, İlçe Müftüsü A. Muhammed Çınar, öğrenciler ve çok sayıda Ürgüp’lü Vatandaşlar katıldı.Program Kuran-ı Kerim Tilavetiyle başladı, Ürgüp Anadolu İmam Hatip Lisesi Müdürü Selçuk Yalçın’ın açılış konuşmalarının ardından , Selçuk Yalçın Protokol üyelerine gül takdim etti. Daha sonra İmam Hatip Lisesi Öğrencilerinden Hatice Özcan “Peygamberimiz Gelse” isimli şiirini okudu . Program Düzenlenen Oratoryo, İlahi dinletileri ve sema gösterileri ile devam etti. Program Okulda Düzenlenen Kırk Hadisi Arapça ve Türkçe olarak ezbere okuma yarışmasında dereceye giren öğrencilere ödüllerinin verilmesinin ardından sona erdi.









