Ürgüp İlçe Müftülüğünce düzenlenen seminerde 2016 yılı Ocak ve Şubat aylarında umreye gidecek yaklaşık 80 umreci adayına kutsal topraklarda yapmaları gereken vazifeler anlatıldı. Merkez Duayeri camii içinde düzenlenen seminerde tavaf nasıl yapılır, ihrama nasıl girilir konusunda bilgi verilirken, en başta o mübarek beldelerde sabrın çok önemli olduğu vurgulandı.
Diğer taraftan düzenlenen seminerde görevli kişiler, umrecilere başta güvenlik konusu olmak üzere umre vazifesinin en güzel şekilde nasıl yapılması gerektiği konusunda detaylı bilgiler verdi.
Umre vazifesine gerçekleştirecek olan hemşehrilerimizin yapacakları ibadetlerinin kabul olmasını Yüce ALLAH'tan niyaz ederiz. Yolları açık olsun.












