Ürgüp’ten Umre ibadetlerini ifa etmek üzere kutsal topraklara gitmek için Kutlu bir yolculuğa çıkan Umre kafileleri, Ürgüp Musalla Cami önünde düzenlenen ve Ürgüp Belediye Başkanı Fahri Yıldızında katıldığı uğurlama programıyla kutsal topraklara uğurlandılar.
Program Kur'an-ı Kerim tilaveti ile başladı, Programın açılış konuşmasını Ürgüp Belediye Başkanı Fahri Yıldız yaptı. Yıldız’ın konuşmaların ardından din görevlileri tarafından ilahiler okundu. Program Acıgöl ilçe Müftüsü Muharrem Evirgen’in yaptığı dua ile sona erdi.
Törende konuşma yapan Ürgüp Belediye Başkanı Fahri Yıldız: “Umre yolculuğu çok müstesna bir yolculuk. Müslüman kardeşlerimizin bu bilinçte olması gerekir, Umreye giden tüm kardeşlerime sağlıkla gidip, sağlıkla dönmelerini cenabı haktan niyaz ediyorum.”dedi.
ÜRGÜP
Yayınlanma: 07 Şubat 2015 - 00:00
Umreciler Dualar İle Uğurlandı
ÜRGÜP
07 Şubat 2015 - 00:00









