Ürgüp Belediyesi İtfaiye Müdürlüğünce, öğrencilere yangında neleri yapmaları gerektiklerini anlatırken, tatbikatta, senaryo gereği okulun 2. Katında mahsur kalan bir öğrenci itfaiye ekiplerince kurtarılırken 1. Katta mahsur kalan öğrenciyi ise öğretmenleri kurtardı.
1-7 Mart Deprem Haftası etkinlikleri kapsamında Ürgüp Belediyesi İtfaiye Müdürlüğünce Ürgüp Türkan Diker İlkokulu’nda düzenlenen tatbikatta çıkan yangın itfaiye ekiplerince söndürüldü.
Yapılan açıklamada tatbikata 297 öğrenci 15 öğretmen ve birçok veli katıldığını, 2 Katlı olan okulun 48 saniyede boşaltıldığını belirtildi. 












