Türk Polis Teşkilatının kuruluşunun 169. Yıldönümü Ürgüp’te çeşitli etkinliklerle kutlandı.Hükümet konağının bahçesinde bulunan Atatürk anıtı önünde düzenlenen törene Ürgüp Kaymakamı Sayın Tuğba Yılmaz, İlçe Garnizon Komutanı Mehmet Barış Bozkurt, Ürgüp Belediye Başkanı Fahri Yıldız, İlçe Emniyet Müdürü Zafer Akpınar, polisler, daire amirleri, şehit yakınları, öğrenciler ve vatandaşlar katıldı.İlçe Emniyet Müdürlüğü tarafından çelenk sunumu ile başlayan tören, saygı duruşu ve istiklal marşının okunması ile devam etti.Günün anlam ve önemini belirten konuşmayı Ürgüp Polis Merkezi Amiri Musa KALA yaptı. Konuşmanın ardından okullarda şiir, kompozisyon ve resim dallarında dereceye giren öğrencilere, protokol tarafından çeşitli hediyeler verildi.Programın sonunda Valilik ve Kaymakamlık tarafından öngörülen 30’a yakın emniyet mensubuna başarı belgeleri protokol tarafından takdim edildi. Program daha sonra Ürgüp Dinler Otelde düzenlenen kokteyl ile sona erdi.














