Ürgüp İlçe Emniyet Müdürlüğü "Polis teşkilatının 173. kuruluş yıl dönümü" nedeniyle Ürgüp Belediye Başkanı Fahri Yıldız'ı makamında ziyaret ederek etkinliklere davet etti.
10 Nisan 2018 Salı günü, Türk Polis Teşkilatının 173. kuruluş yıl dönümü, teşkilatın kuruluşu Polis Haftası olarak tüm Türkiye'de olduğu gibi Ürgüp'te de kutlanacak.
Yapılan açıklamaya göre Ürgüp İlçe Emniyet Müdürlüğü Polis Haftası münasebetiyle çeşitli etkinlikler düzenleyecek. Bugün Cuma namazı öncesi Musalla Caminde aziz şehitlerimiz için Mevlid-i Şerif Okutulacak. Cuma namazı sonrası çıkışda fidan dağıtımı gerçekleştirilecek.
Hafta boyunca Ürgüp İlçe Emniyet Müdürlüğü Şehit, Gazi, Emekli Emniyet Personeli ve ailelerini ziyaret edecek.
10 Nisan 2018 Salı günü saat 10:00'da Hükümet Konağı önünde Atatürk Anıtına çelenk sunulacak.Tören sonrası her yıl doluğu gibi Dinler Otelde resepsiyon düzenlenecek.
Emniyet Genel Müdürlüğü Tarafından Video Klip Yayınlandı.
Teşkilatımız 173 Yaşında Doğusundan batısına yurdumuzun dört bir yanında polislerimiz tek yürek "Sizin için varız, görevimizin başındayız."