Ürgüp Ticaret ve Sanayi Odası Yöne timi, Oda hizmetlerinde kullanılmak için Mercedes Vito marka araç satın aldı.
Oda Başkanı Ahmet Aydın konu ile yaptığı açıklamada Bugüne kadar Ticaret Odasının bütün işlemlerinde kendi şahsi araçlarını kullandıklarını, Ticaret Odası olarak hizmet aracına ihtiyaç duyduğunu ve bu ihtiyaç neticesinde alınan karar ile Mercedes Vito marka aracı satın aldıklarını söyledi.
ÜRGÜP
Yayınlanma: 07 Şubat 2015 - 00:00
Ticaret Odasına Hizmet Aracı Alındı
ÜRGÜP
07 Şubat 2015 - 00:00









