Ürgüp'te şehirler arası otobüs terminalinde faaliyet gösteren terminal gazete bayii el değiştirdi.
İşletmeyi devir alan Bilal Zurnacı, Ürgüp halkına kesintisiz hizmet etmeye devam edeceklerini günlük her türlü gazete çeşitleri ve dergi satışlarını yapmaya devam ettiklerini belirtti.
Gazetanin yanı sıra tekel ürünleri, atıştırmalık yiyecek ve içecek çeşitlerinide satmaya devam edeceklerini belirtti.









