Edinilen bilgiye göre, Aksalur Mahallesinde ve İlçemize bağlı Cemil Köyünde iki farklı aile, evde yaktıkları kömür sobasından sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi.
Durumu fark edenlerin 112 Ekiplerine haber vermesi üzerine olay yerine gelen 112 ekipleri Aksalur Mahallesinde Bulunan C.Y.M (11), D.A.M (12), Ş.M (7) ve Cemil Köyünde bulunan O.A (32), G.G (27), Ö.A (1) 'yı evden çıkarttı.
Ambulanslarla Nevşehir Devlet Hastanesi’ne kaldırılan hastalar burada tedavi altına alındı. Olayla ilgili tahkikatın sürdüğü belirtildi.
Ürgüp Ajans olarak meterolojiden aldığımız bilgiler doğrultusunda vatandaşlarımızı elimizden geldiği kadar bilinçlendirmeye çalışıyoruz. Can ve mal kayıpları yaşanmasın CANlarımız YANMASIN.
Tahmini okuma suresi: 2 dakika.









