Edinilen bilgiye göre, Aksalur Mahallesinde Yeşil ailesi, evde yaktıkları kömür sobasından sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi.
Olay bu gece 01:25 sıralarında meydana geldi. Durumu fark eden M.Y nin oğlu A.Y olayı 112 Ekiplerine haber vermesi üzerine olay yerine gelen 112 ekipleri evde bulunan M.Y(51), Ş.Y(50) ve M.Y(19) evden çıkarttı. M.Y,Ş.Y ve M.Y ‘ye ilk müdahaleyi ile 112 Acil Servis ekipleri yaptı.
Ambulanslarla Ürgüp Devlet Hastanesi’ne kaldırılan M.Y,Ş.Y ve M.Y tedavi altına alınarak Nevşehir’de çeşitli hastanelere sevk edildi. Olayla ilgili tahkikatın sürdüğü belirtildi
ÜRGÜP
Yayınlanma: 22 Mart 2015 - 00:00
Soba Zehirlenmesi Az Kalsın 3 Can Alıyordu
ÜRGÜP
22 Mart 2015 - 00:00









