Ürgüp ilçe Jandarma Komutanlığına bağlı Trafik ekipleri Mustafapaşa köyü Üniversite meydanında yaptığı uygulamada gereksiz yere sis farlarını yakan sürücülere ceza kesti. Sürücüler ise tepkilerini sosyal medyaya taşıdı. Bazı sürücüler ise aynı şekilde sosyal medya üzerinden yapılan uygulamayı diğer sürücülere bildirerek tedbir almaları konusunda uyardı.










