Türkiye Satranç Federasyonu tarafından düzenlenen okul sporları satranç grup birinciliği müsabakaları düzenlenen ödül töreni ile sona erdi.
6 ayrı kategoride düzenlenen yarışmaya 16 ilden 275 sporcunun katılmıştı. 6 ayrı kategoride dereceye giren sporculara ödülleri Nevşehir Valisi İlhami Aktaş, Ürgüp Kaymakamı Mehmet Maraşlı ve Ürgüp İlçe Emniyet Müdürü Baki Yılmaz tarafından verildi.
Ödül Törenine Nevşehir Valisi İlhami Aktaş, Ürgüp Kaymakamı Mehmet Maraşlı, Ürgüp İlçe Emniyet Müdürü Baki Yılmaz, Temsilciler Koordinasyon Kurulu Başkanı Mustafa Eroğlu öğrenciler ve öğretmenler katıldı. 






ÜRGÜP
Yayınlanma: 02 Nisan 2017 - 16:15
Satranç Grup Birinciliği Müsabakaları Sona Erdi
ÜRGÜP
02 Nisan 2017 - 16:15









