Salcano Kapadokya Bisiklet Festivalinde dereceye giren ilçemiz sporcuları ve yöneticileri Kaymakam Alper Balcı’yı makamında ziyaret ettiler.
Sporcu ve yöneticilerini elde ettikleri bu önemli derecelerden dolayı tebrik eden Kaymakam Balcı; Salcano Kapadokya Bisiklet Festivalinin ilçemizde başarıyla gerçekleştirilmesi için göstermiş oldukları üstün gayret ve çabalardan dolayı da Turizmci iş adamı A. Aydın Güney'i kutlayarak, ilçemiz tanıtımına ve spor camiasına yapmış olduğu katkılardan ötürü ayrıca teşekkür ederim. Dedi.










