Ürgüp Atatürk ortaokulu Küçük kızlar Masa Tenisi oyuncuları, Kaymakam Alper Balcı’yı makamında ziyaret ettiler.
İl birincisi olan Ürgüp Atatürk ortaokulu Küçük Kızlar Masa Tenisi Takımı oyuncuları, okul müdürü ve beden eğitimi öğretmenleri ile birlikte Kaymakam Balcı’yı ziyaret ederek, desteklerinden dolayı teşekkür ettiler. Ziyarette konuşan Kaymakam Alper Balcı, masa tenisi karşılaşmalarında il birinciliği elde eden Atatürk ortaokulu Kız Masa Tenisi Takımını tebrik ederek, "Bu başarı hem ilçemiz adına hem de okulumuz adına büyük anlam taşımaktadır. Bundan sonra diğer illerde yapılacak karşılaşmalarda da en iyi sonuçlar alarak ilçemize ödüller getireceklerine inanıyorum. Öğrencilerimizin bu başarılarında büyük payı olan öğretmen ve okul yöneticilerini tebrik ediyor, ziyaretlerinden dolayı da teşekkür ediyorum" dedi.
Kaymakam Balcı ayrıca öğrencilere okullarında beraber masa tenisi oynama sözü verdi.









