Ortahisar’dan Umre ibadetini yerine getirmek için yola çıkan umreciler, Abdioğlu Camii önünden dualar ve salâvatlar eşliğinde Kutsal topraklara uğurlandı.
Ortahisar Belediye Başkanı İsmail Genç “Kutsal yolculuğu yapmak üzere yola çıkan vatandaşlarımıza Yüce Mevla’dan hayırlı yolculuklar diliyor, yapılacak ibadetlerin ve duaların İslam âlemine hayırlar getirmesini temenni ediyorum.” Dedi.












