Ortahisar’da 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı, düzenlenen programla kutlandı.
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kutlamalarına elverişsiz hava şartları nedeniyle Ortahisar Belediyesi düğün salonunda gerçekleştirildi.
Kutlama törenlerinde ilk olarak başta ulu önder Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere tüm şehitler için bir dakikalık saygı duruşunda bulunuldu ve akabinde de İstiklal Marşımız söylendi. Törenin açılış konuşmasını Ortahisar Fatih Ortaokulu Müdürü Mustafa Ateş yaptı. Törende daha sonra Belediye Başkanı İsmail Genç ve Ürgüp İlçe Kaymakamı Alper Balcı’da konuşma yaptı.
Öğrencilerce düzenlenen dans gösterileri, bayrak gösterisi, şarkılar ve düzenlenen oyunlar izleyenlerden tam not alırken. Program il ve ilçe genelinde düzenlenen sportif faaliyetlerde dereceye giren öğrencilerin ödüllendirilmesiyle sona erdi.
Program çıkışında protokol üyeleri bando ekibini selamladı.












