Ortahisar Belediyesi tarafından Belediye Hizmet Binası önünde Ramazan ayı nedeniyle İftar sofrası düzenliyor.
Ortahisar Belediyesi Ramazan Ayı boyunca Belediye ve Hayırsever vatandaşların katkısı ile Belediye Hizmet Binası önünde iftar sofrası düzenlemeye devam ediyor. Belediye Başkanı İsmail Genç ‘’Ramazan ayı boyunca her gün değişen yemek menüsü ile Belediye Hizmet Binası önünde kurulan iftar soframız Ortahisar Halkının ve Bölgemize gelen misafirlerimizin hizmetindedir. Bu vesile ile Mübarek Ramazan ayının Ülkemize ve İslam Alemine hayırlar getirmesini temenni ederiz” dedi.
ÜRGÜP
Yayınlanma: 19 Haziran 2015 - 00:00
Ortahisar Belediyesiʹnden İftar Sofrası
ÜRGÜP
19 Haziran 2015 - 00:00









