Alper Balcı ve Fahri Yıldız Hanife-Memiş Aksoy İlkokulunda düzenlenen fidan dikme programına katıldı.
Okul Bahçesinde daha önceden hazırlanmış ve fidanlara isim yazılmış fidanlar sahipleri tarafından dikildi. Hayırsever Hanife ve Memiş Aksoy adına ise okul bahçesine iki adet çınar ağacı dikildi.
Kaymakam Balcı, ağaç dikmenin büyük bir sosyal faaliyet ve hayır olduğunu söyledi. Kaymakam Balcı, "Hayır sever Hanife Annemiz ile beraber fidan dikmek ayrı bir mutluluk arz ediyor. Daha temiz bir hava, daha yeşil bir dünya için her öğrencinin okuduğu okulda dikili bir ağacı bulunsun istiyoruz. Öğrencilere ağaç sevgisini aşılamak ve bugünü onlarla paylaşmak çok güzel bir duygudur" dedi.
Ağaç dikme programına Kaymakam Alper Balcı’nın yanı sıra Ürgüp Belediye Başkanı Fahri Yıldız, İlçe Müdürü Savaş Özdemir, Hanife-Memiş Aksoy İlköğretim Okulunu yaptıran Hayır Sever Hanife Aksoy, İdareciler, öğretmenler ve öğrenciler katıldı.












