Kızılay Derneği Ürgüp şubesi tarafından Ürgüp’te düzenlenen kan bağış kampanyasına bugün Nevşehir Sağlık Müdürü Dr. Rahim Ünlübay katıldı. Ünlübay Kan Bağışında bulunduktan sonra Muhabirimize yaptığı basın açıklamasında “Kan bağışında bulunmak, sağlık açısından faydalı olduğu gibi toplumsal dayanışmanın da önemli bir göstergesidir.Gelişmiş ülkelerde gönüllü kan bağışı oranı %5 seviyelerinde iken ,bizde bu oran %1.5-2 civarındadır. Bu oranı daha da yükseltmemiz gerekmektedir. Hastalarımızın şifa bulması ve kan bağışlayanların da sağlıklı olması için;sağlık durumu uygun tüm vatandaşların kan bağışında bulunmasını tavsiye ediyorum “ dedi. Aynı zamanda düzenli kan bağışçısı olan, Nevşehir Sağlık müdürü Dr. Rahim Ünlübay, Kızılay çalışanlarına ve kan veren tüm vatandaşlara teşekkür etti. Kan bağışı kampanyasında Nevşehir Kamu hastaneler birliği Ürgüp Devlet Hastanesi çalışanları da destek verdi.Mehmet Aydın-Ürgüp
GÜNDEM
Yayınlanma: 15 Ocak 2014 - 00:00
Nevşehir Sağlık Müdür Dr. Rahim Ünlübay Ürgüp'te Kan Bağışında Bulundu
GÜNDEM
15 Ocak 2014 - 00:00









