Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı akşam saatlerinde İl Başkanı Muhammed Feyzi Aygün ile beraber AK Parti İl Başkanlığı’na geldi.
Burada partilerin yoğun ilgisiyle karşılanan Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı partiler ile tek tek tokalaştı.
AK Parti İl Başkanı Muhammed Feyzi Aygün yaptığı açıklamada, “Cumhurbaşkanımız ve Genel Başkanımız Recep Tayyip Erdoğan’ın takdim ettiği rozetin ardından, AK Parti Nevşehir Belediye Başkanımız Rasim Arı’nın katılımlarıyla teşkilat mensuplarımızla bir araya geldik. Güçlü teşkilat anlayışımızla, ortak akıl ve istişare kültürü içerisinde Nevşehir’imiz için yürüteceğimiz çalışmaları değerlendirdik. Birlik ve beraberliğimizden aldığımız güçle, şehrimize ve hemşerilerimize hizmet etmeye kararlılıkla devam edeceğiz. Aynı davanın yol arkadaşları olarak, Nevşehir için durmadan, yorulmadan çalışacağız” dedi.





