Mustafa Veli Halıcı İmam Hatip Orta Okulu Öğrencileri, Okul Müdürü Mustafa Fidan ile birlikte İlçe genelinde bulunan kamu kurum ve kuruluşlarını, Ürgüp Belediye Başkanlığını, esnafları gezerek vatandaşların Regaip Kandillerini kutladılar. Kutlama Esnasında öğrenciler lokum ve gülsuyu ikram ederek 1 er adet kırmızı karanfil hediye ettiler.
Bu tür etkinlikler Mustafa Veli Halıcı İmam Hatip Orta Okulu geçtiğimiz yıl ve programlarda sürekli olarak yapılır hale getirildi. Gelenek devam ettiriliyor.







