Mustafa Kılıç'tan Teşekkür Mesajı <<<< Yazının Üzerine Tıklayınız
AK Parti Ürgüp İlçe Başkanı Mustafa Kılıç, yaptığı açıklamada 1 Kasım seçimlerinin ardından Ürgüp halkına teşekkür etti.
Kılıç yaptığı açıklamada şunları kaydetti;
Sevgili Hemşerilerim Sizleri Saygı Sevgi Ve Muhabbetle Selamlıyorum. Değerli Hemşerilerim.1 Kasım Genel Seçimlerinde Partimize Göstermiş Olduğunuz Teveccühten Dolayı Hepinize Ayrı Ayrı Teşekkürlerimi Sunuyorum. Türkiye İçin Sandığa Giderek Özgür İradenizi Sandığa Yansıttınız. Bunun Neticesinde Ürgüp İlçesi Sandığa % 87 Katılım Sağladı. Ürgüp Köy Ve Beldelerimizde Toplam 6.331 Ürgüp Merkezde Toplam 6.810, Ürgüp Genel Toplamda 13.141 Oy Alarak Partimiz 1. Parti Çıkmıştır. Nevşehir İli Olarak Toplamda 113.482 Oy Alarak Nevşehir İlinin 3 Milletvekili Kontenjanın 3 Ünüde Kazandık.
1.Sıra Milletvekilimiz Eczacı Mustafa Açıkgöz,
2.Sıra Milletvekilimiz Avukat Murat Göktürk,
3.Sıra Milletvekilimiz Avukat Ebubekir Gizligider’i
Türkiye Büyük Millet Meclisinde İlimizi Temsil Etmek Üzere Göndermiş Bulunuyoruz.
Aynı Zamanda Bu Seçim Sürecinde Seçimlere Katılan Tüm Siyasi Parti ve Temsilcilerine Teşekkür Ederim.
Bu Davada Her Zaman Olduğu Gibi Bu Süreçtede Hep Yanımızda Olan, ''İlk Günkü Aşkla, Tek Başına İş Başına'' Sloganıyla Çıktığımız Bu Kutlu Yürüyüşde; Üyelerimize, Müşahitlerimize, Sandık Kurul Üyelerimize, Mahalle Ve Köy Başkanlarımıza Belde Yönetimlerimize, Gençlik Kollarımıza, Kadın Kollarımıza, İl Genel Meclis Üyelerimize, Belediye Meclis Üyelerimize, Belediye Başkanımıza, Ana Kadame Yönetim Kurulu Üyelerimize ve Partimize Gönül Vererek Destekleyen Ak Yüreklere Teşekkür Ediyor Saygılarımı Sunuyorum.
Kalın Sağlıcakla…
SİYASET
Yayınlanma: 04 Kasım 2015 - 00:00
Mustafa Kılıçʹtan Teşekkür Mesajı
SİYASET
04 Kasım 2015 - 00:00









