Ürgüp Belediyesi tarafından tadilatı başlatılan Hacı Mustafa Ağa Camisinin duvarına ‘Ürgüp Belediye Başkanı Fahri Yıldız’ın talimatlarıyla “ Tarihi Mirasımıza Sahip Çıkıyoruz, camimizi ilçemize ve ecdadımıza yakışır şekilde tüm eklentileri ile restore ediyoruz” yazılı pankart asıldı.
Belediye Başkanı Fahri Yıldız’ın Tarihi binaların yaşatılmasına sağladığı katkılarından dolayı Teşekkür ediyoruz.










