Değerli Maarif Ailemiz,
2025–2026 Eğitim-Öğretim Yılını büyük bir başarı, gayret ve koordinasyon içerisinde tamamlamış bulunuyoruz. Yıl boyunca geleceğimizin teminatı olan çocuklarımız için sergilediğiniz üstün emek, sabır ve özveri dolayısıyla tüm paydaşlarımıza şükranlarımı sunuyorum.
Değerli Öğretmenlerimiz,
Dönem boyunca evlatlarımızın hem zihinsel hem de ahlaki gelişimleri için ortaya koyduğunuz fedakârlık ve akıttığınız alın teri her türlü takdirin üzerindedir. Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli hedefleri doğrultusunda her bir öğrencimizi geleceğe hazırlama yolundaki rehberliğiniz bizler için son derece kıymetlidir. Emekleriniz için teşekkür ediyorum.
Sevgili Öğrencilerimiz,
Koskoca bir yılı geride bırakırken derslerinizde, sosyal ve kültürel faaliyetlerinizde gösterdiğiniz azim ve başarılar için sizleri yürekten tebrik ediyorum. Erdem–Değer–Eylem çerçevesinde; bilişsel, sosyal ve duygusal becerilerinizi geliştirecek sanatsal, sportif etkinliklere katılabilir, bol bol kitap okuyarak ufkunuzu genişletebilirsiniz. Aynı zamanda aile büyüklerimizi ziyaret ederek millî ve manevi değerlerimizi yaşatmanızı; sevgi, saygı ve paylaşma bağlarını güçlendirmenizi ümit ediyorum.
Kıymetli Velilerimiz,
Çocuklarımızın bu yoğun maraton boyunca onlara sunduğunuz karşılıksız sevgi, ilgi ve Müdürlüğümüzle kurduğunuz güçlü iş birliği için teşekkür ederim. Yaz tatilinde evlatlarımızın dinlenmelerine fırsat tanırken okuma alışkanlıklarını sürdürmelerini teşvik etmeniz, yeni döneme daha güçlü başlamalarına büyük katkı sağlayacaktır.
Bu duygu ve düşüncelerle; Ürgüp'ümüzün ve ülkemizin dört bir yanındaki tüm öğretmenlerimize, öğrencilerimize ve velilerimize sağlıklı, huzurlu, neşeli ve verimli bir tatil diliyorum. Yeni eğitim yılında aynı kararlılık, inanç ve heyecanla okullarımızda yeniden buluşmayı dilerim.
Savaş Özdemir
Ürgüp İlçe Milli Eğitim Müdürü





