AK Parti Nevşehir Milletvekili Adalet Komisyonu ve Merkez Disiplin Kurulu üyesi Av. Murat GÖKTÜRK Yapımı tamamlanmak Üzere olan Ürgüp Devlet Hastanesi bünyesinde hizmet verecek olan 5 cihaz kapasiteli Diyaliz Merkezi Kurulması işlemlerinin tamamlandığını müjdeledi.
Göktürk “Hastanemizin ve bünyesinde hizmet verecek olan diğer ünitelerin İlçemiz ve İlimiz halkına hayırlı uğurlu olmasını dileyerek tüm hemşerilerimize sağlık günler diledi.












