Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Ürgüp İlçe Teşkilatı yöneticileri, Ortahisar Belediye Başkanı İsmail Genç’i ziyaret etti.
MHP Ürgüp İlçe Başkanı Mustafa Öz, kongre sonrasında yeni oluşan yönetim kurulu üyeleri ve meclis üyeleri ile birlikte Belediye Başkanı İsmail Genç’i makamında ziyaret ettiler. Belediye Başkanı Genç ziyaretlerinden duyduğu memnuniyeti dile getirirken MHP ilçe Teşkilatına yeni görevlerinde başarılar dilediler.
İlçe Başkanı Mustafa Öz "Kongremizin ardından çeşitli kamu kurum ve kuruluşlarını ziyaret ettik bugün ki durağımız ise Ürgüp’e bağlı Ortahisar Kasabamız oldu. Bizlere ziyaretimiz esnasında ilgi ve alaka gösteren değerli Belediye Başkanımıza teşekkür ediyorum.” Dedi.
SİYASET
Yayınlanma: 15 Ocak 2015 - 00:00
MHP TEŞKİLATI İSMAİL GENÇʹİ ZİYARET ETTİ
SİYASET
15 Ocak 2015 - 00:00









