Milliyetçi Hareket Partisi Ürgüp İlçe Başkanı Mustafa Öz ve MHP Belediye Meclis Üyesi Tevfik Öz geçtiğimiz ay yapılan olağan genel kurulda yeniden seçilerek Ürgüp Şoförler ve Otomobilciler Esnaf Odası Başkanı olan Şaban Ulusoy'u makamında ziyaret ederek kendisine ve yönetimine hayırlı olsun dileklerinde bulundu.
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Başkan Ulusoy, İlçe Başkanı Mustafa Öz ve Meclis Üyesi Tevfik Öz'e teşekkür etti.









