Milliyetçi Hareket Partisi Ürgüp İlçe Başkanı Mustafa Öz ve yönetimi, ilçemize yeni atanan emniyet Müdürü İrfan Yabaş’ı makamında ziyaret ederek yeni görev yeri olan Ürgüp'te başarılar diledi.
Emniyet Müdürü Yabaş ise ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek Mustafa Öz’e ve yönetimine teşekkür etti.
ÜRGÜP
Yayınlanma: 06 Ekim 2015 - 00:00
Mhp Heyetinden İlçe Emniyet Müdürüne Ziyaret
ÜRGÜP
06 Ekim 2015 - 00:00









