Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Ürgüp İlçe Başkanı Mustafa Öz, Kadın Kolları Başkanı Reyhan Ayan, Belediye meclis üyeleri, ilçe yönetim kurulu üyeleri ve Ürgüp Ülkü Ocakları Başkan ve yönetimi Türk Polis Teşkilatının kuruluşunun 173. yıldönümü ve 10 Nisan Polis Haftası nedeniyle 40 kişilik bir heyetle düzenlenen törene ve Dinler Hotel'de düzenlenen resepsiyona katılarak, İlçe emniyet Müdürlüğü'nü ziyaret etti.
Ürgüp İlçe Emniyet Müdürü Baki Yılmaz'ı ziyaret eden MHP heyeti, Emniyet Müdürü Yılmaz'ı ve görevli polis teşkilatı mensuplarını ziyaret ederek Türk Polis Teşkilatının kuruluşunun 173. yıldönümünü kutladı.
Ziyarette açıklama yapan MHP İlçe Başkanı Öz, “Tüm Emniyet mensuplarının Polis haftasını kutluyorum. Polislerimiz vatandaşların huzuru ve güvenliği için gece gündüz demeden büyük özveri ile çalışmaktadır. Polislik mesleği yapılan iş anlamında çok önemli, güzel ve kutsal bir meslek. Türk Polis Teşkilatımızın 173. Kuruluş yıl dönümü münasebetiyle emniyet müdürümüzü ve değerli polislerimizi ziyaret ederek, polis haftasını kutladık. Bu vesile ile şehitlerimizi rahmetle, gazilerimizi minnetle yad ediyor, halkımızın huzuru ve güvenliği için gece gündüz demeden çalışan ve yurdumuzun her köşesinde özellikle de ilçemizde görev yapan tüm polislerimizin polis haftasını kutluyorum” dedi. Emniyet Müdürü Yılmaz da, ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek, Öz ve yönetimine teşekkür etti.













