Ürgüp’te Mevlit Kandili nedeniyle vatandaşlar Musalla Camii’ne akın etti. Ürgüp İlçe Müftülüğü, Mevlit Kandili nedeniyle Musalla Camii’nde program düzenledi. Belediye Başkanı Fahri Yıldız’ın da katıldığı kandil programına vatandaşlar büyük ilgi gösterdi.
Program ilahiler ve Kur’an-ı Kerim tilaveti ile sona ererken cami çıkışında ise vatandaşlara çeşitli ikramlarda bulunuldu.









