Yüreği vatan aşkıyla çarpan gençlerden oluşan Ürgüp Mehmet Diker Ortaokulu öğrencileri tarafından Afrin'de görevli Türk Silahlı Kuvvetleri personeline iletilerek manevi destek olmak üzere kalplerinden geçenleri kaleme aldı.
Kaleme aldıkları mektupları İlçe Milli Eğitim Müdürü Savaş Özdemir, okul müdürü Badegül Erel ve okul öğretmenlerinin sorumluluğunda Ürgüp İlçe Garnizon Komutanı Yzb. Timur Budak’a teslim ettiler.
Gelecekte sancağı devralacak Güzide evlatlarımıza şükranlarımızı sunuyoruz.

















