30 Mart 2014 Tarihinde Yapılacak Yerel Seçimler nedeniyle Ürgüp Belediye Başkan Aday Adaylığı sürecinde kendisine destek olan herkese teşekkür eden Ecz. Mehmet Aktürk, “Tüm hemşehrilerime ayrı ayrı teşekkür ediyor, her birine en içten duygularımla selam ve muhabbetlerimi sunuyorum.” dedi.Aday adaylığı sürecinde çalışmalarında yanında olan basın çalışanlarına da teşekkür eden Aktürk, teşekkür mesajında; “Ürgüp’te bu anlamda güzel ve seviyeli bir aday adaylığı süreci yaşandı. Bu nedenle tüm aday adayı olan arkadaşlarıma teşekkür ediyor, başarılarının devamını diliyorum.Aday adaylığı sürecimizde bizleri yalnız bırakmayan ve her anlamda desteklerini esirgemeyen başta Nevşehir İl Başkanımız Sayın Kazım SunarMilletvekilimiz Sayın Ahmet Erdal FERALAN, Milletvekilimiz Sayın Murat GÖKTÜRK, Milletvekilimiz Sayın Ebubekir GİZLİGİDER, İlçe Başkanımız Sayın Ahmet Koçak , Kadın Kolları Başkanımız Sayın Aynur Asiltürk, Gençlik Kolları Başkanımız Sayın Zeki Düz olmak üzere ve bütün Teşkilat mensubuna da teşekkür ediyor, hepsini saygıyla selamlıyorum. Ayrıca, ikinci kez AK Parti'den Ürgüp Belediye Başkanı adayı olarak gösterilen Belediye Başkanımız Sayın Fahri Yıldız’ı da tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyorum. Sonucun başta Ürgüp olmak üzere, ülkemiz için hayırlı olmasını diliyorum.” ifadelerine yer verdi.Mehmet AKTÜRK
SİYASET
Yayınlanma: 01 Şubat 2014 - 00:00
Mehmet Aktürk'ten Teşekkür Mesajı
SİYASET
01 Şubat 2014 - 00:00









