Başdere, Ayvalı ve İbrahimpaşa köyünde yaklaşık 20 ev uzun süredir çeşitli nedenlerden dolayı elektrik aboneliği alamamaktaydı. Su, Kanalizasyon, çöp hizmetlerinden yararlanan fakat Meram elektrik dağıtım şirketinin çeşitli prosedürlerinden dolayı elektrik aboneliğini alamayan vatandaşlar durumu yetkili mercilere ileterek sorunlarının çözülmesini istedi.
Uzun süredir elektriklerini komşularından ve jeneratör den sağlayan vatandaşlar Milletvekillerimizin ve Ürgüp İl Özel İdare Müdürü Kamil Soğancıer’inde yardım ve girişimleri ile elektrik aboneliklerini almaya başladı.
Elektrik aboneliğini alan vatandaşlarımız Milletvekillerine ve Ürgüp İl Özel İdaresi Müdürü Kamil Soğancıere teşekkür ettiler.
ÜRGÜP
Yayınlanma: 02 Şubat 2017 - 19:34
Köylüler Elektriğe Kavuştu
ÜRGÜP
02 Şubat 2017 - 19:34









