Türk Kızılay’ı Ürgüp Şubesi Kurban bayramının üçüncü gününde Ürgüp İlçe Emniyet Müdürlüğü trafik şube ekipleri ile birlikte Ürgüp Üçgüzeller Mevkiinde Kapadokya’yı gezmeye gelen yerli ve yabancı turistlerin araçlarını durdurarak emniyet kemeri takmaları konusunda uyardı. Kızılay Gönüllüleri ayrıca durdurdukları araçtaki sürücü ve yolculara şeker ve emniyet kemerinin önemini anlatan tanıtım broşürü verdi.
Türkiye’nin en önemli turizm merkezlerinden biri olan Kapadokya bölgesinde, bayram tatilinin sona ermesi ile birlikte şehirlerarası yollarda ciddi bir yoğunluk yaşanmaya başlandı. Karayolarında yaşanan yoğunluk ile birlikte sürücüleri trafik kurallarına uymaları konusunda uyarmak ve bayramlarını kutlamak isteyen Türk Kızılayı Ürgüp Şubesi yöneticileri ve Kızılay Gönüllüleri, Ürgüp İlçe Emniyet Müdürlüğü yetkilileri ile birlikte ilçe girişinde uygulama yaptı. Uygulamada Kızılay gönüllüleri polislerle birlikte sürücülerin bayramlarını kutlayarak emniyet kemeri takmaları konusunda uyarıda bulundu.
Ürgüp Kızılay Şube Başkanı Mehmet Yaman ise, üç yıldır Yol Güvenliği Savunuculuk Projesi kapsamında İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri ile birlikte bayramlarda bu çalışmayı yaptıklarını belirterek kendilerine destek veren gönüllülere ve ilçe emniyet müdürlüğü ekiplerine teşekkür etti. Yaman: “Yılda 8700 kişinin trafik kazalarında hayatını kaybettiği ülkemizde buna dikkat çekmek için sürekli gönüllülerimiz şube yetkililerimiz ve vatandaşlarımız olarak bu uygulamayı yapıyoruz. Uygulama esnasında sürücülerimize şeker ikramında, çeşitli hediyeler ve tanıtım broşürleri dağıtmaktayız. Herkese iyi bayramlar iyi tatiller lütfen emniyet kemerinizi takın” diye konuştu.
Araç sürücüleri ise uygulamadan duydukları memnuniyeti dile getirerek Kızılay yöneticilerine teşekkür etti.












