Ürgüp Kaymakamlığı tarafından organize edilen voleybol turnuvası başladı.
Kurumlar arasında organize edilen voleybol turnuvasında 3 grupta 10 takım, lig usulü mücadele edecek. Turnuvanın ilk karşılaşması, TOKİ ve Belediye Personeli takımları arasında oynandı.
Karşılaşmayı TOKİ 2-0 kazandı. 12 Aralık'ta sona erecek turnuvada dereceye giren takım ve sporculara düzenlenecek törenle kupa ve madalyaları verilecek.
Ürgüp Kaymakamı Alper Balcı, turnuvanın amacının ilçede bulunan kurumlar arasında sportif etkinlik ile kaynaşmayı sağlamak olduğunu söyledi. Turnuvaya kurumlardan yoğun ilgi olduğunu ifade eden Balcı, dostluk çerçevesinde güzel müsabakalar yapılmasını diledi.









