Ürgüp Kaymakamı Mehmet MARAŞLI, eşi Arzu GÜLERYÜZ MARAŞLI Ürgüp'te hizmete başlayan 50 yataklı yeni Devlet Hastanesinde tedavi görmekte olan yatan hastaları ziyaret ederek, sohbet edip acil şifalar dileyerek geçmiş olsun dedi.
Hasta yakınlarıda ziyaretten dolayı teşekkürlerini iletti. Kaymakam Maraşlı'ya, Hastane Başhekimi Uzm.Dr. Sami BİLİCİ ve Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürü Zeynep Topaloğlu eşlik etti. Kaymakam Mehmet Maraşlı Başhekim Uzm.Dr. Sami BİLİCİ'den hastanede yatarak tedavi olan hastalar hakkında bilgi aldı.







