Ürgüp Kaymakamı Mehmet Maraşkı, Yılbaşı gecesi ilçemizde asayiş uygulama noktalarına görev yapan güvenlik personellerine ziyarette bulundu.
Ziyareti esnasında Kaymakam Mehmet Maraşlı, ''Ülkemizin ve İlçemizin huzuru için gece gündüz demeden çalışan, vatanımızın bekası için canlarını ortaya koyarak bu şerefli mesleğin gerekliliklerini eksiksiz bir biçimde yerine getiren tüm güvenlik güçlerimizin, bu toprakları bizlere vatan eyleyen tüm şehitlerimizin saygıdeğer ailelerinin, kahraman gazilerimizin ve onların nezdinde tüm çalışanlarımız ve aziz vatandaşlarımızın yeni yıllarını kutluyorum diyerek kendileriyle sohbet etti.













