Sağlık Bakanlığı Türkiye Halk Sağlığı Kurumu tarafından yürütülmekte olan “Obeziteyle Mücadele Programı” kapsamında Nevşehir Halk Sağlığı Müdürlüğü Obezite, Diyabet ve Metabolik Hastalıklar birimi tarafından Ürgüp ilçesinde görev yapan tüm kurum personellerine vücut analiz cihazıyla ölçüm yapılacak.
Hizmetin ilk aşaması olarak başta Ürgüp Kaymakamı Mehmet MARAŞLI olmak üzere Kaymakamlık uhdesindeki tüm kurum çalışanlarının taraması yapılmış vücut analiz cihazıyla ölçüm gerçekleştirilmiş. Ürgüp Kaymakamı Mehmet MARAŞLI Obezite, Diyabet ve Metabolik Hastalıklar biriminin yapmış olduğu çalışmalara bizzat katılarak destek verdi.
Ürgüp kurumlarındaki tarama ve ölçümler mayıs ayı boyunca devam edecek.

Hizmetin ilk aşaması olarak başta Ürgüp Kaymakamı Mehmet MARAŞLI olmak üzere Kaymakamlık uhdesindeki tüm kurum çalışanlarının taraması yapılmış vücut analiz cihazıyla ölçüm gerçekleştirilmiş. Ürgüp Kaymakamı Mehmet MARAŞLI Obezite, Diyabet ve Metabolik Hastalıklar biriminin yapmış olduğu çalışmalara bizzat katılarak destek verdi.
Ürgüp kurumlarındaki tarama ve ölçümler mayıs ayı boyunca devam edecek.





