Fatih Mahallesi 316- 317 ve 318 sokak, halkı kendi imkânları ile hazırlanan iftarda misafirleriyle birlikte oruç açtılar
Fatih Mahallesinin geleneksel olarak her sene mahallede düzenlediği iftar programı hava muhalefetleri nedeniyle Tesan Anadolu Lisesinin yemekhanesinde yapıldı. Düzenlenen iftar programına ilçe kaymakamı Alper Balcı’da katıldı.
Görevlilerle beraber mahalle halkına iftar yemeği dağıtan Kaymakam Balcı programı düzenleye teşekkür ederek. Ramazan ayı, birlik beraberlik ayıdır, yardımlaşma dayanışma ayıdır. Şu güzelliği görüyorsunuz. Bunları yaşamak lazım gerçekten, buradaki manevi hazzı, buradaki mutluluğu tatmak lazım. Bunu tadarsanız bu işi hiç bırakamazsınız. Bu kadar güzel insanlar bir arada. Ekmeğinizi paylaşıyorsunuz, yemeğinizi paylaşıyorsunuz, onlarla kucaklaşıyorsunuz. Burada bakın zengin, fakir yok. Herkes eşit. Aynı sofrayı paylaşıyor. İşte bu paylaşım zaten bizim özümüzde olan bir şey. Bizim geleneksel yaşam tarzımızda da olan bir şey. İşte bunların tümünü bir araya getirip, bu güzelliği paylaşıyoruz ve paylaşmaya devam edeceğiz.” dedi














