Ürgüp Kaymakamı Alper Balcı ilçe merkezindeki esnaflar ile bir araya gelmeye devam ediyor.
Yaptığı esnaf ziyaretlerinde vatandaşlarla oturup çaylarını içen Kaymakam Balcı, gerek köylerde gerekse ilçe merkezinde vatandaşlarla iç içe olarak vatandaşlarla yakın bir ilişki içerisinde olduğu gözlemlenmekte.
İlçe merkezindeki esnafları ziyaret eden Kaymakam Balcı, esnaflarla sıcak diyaloglar gerçekleştirerek. Esnafların talep ve sorunlarını dinliyor. Esnafın çayını içen Kaymakam Balcı’nın yaptığı ziyaretler, esnaflar tarafından memnuniyetle karşılanmakta.









