Ürgüp İlçe Kaymakamı Alper Balcı ve Kaymakamlık personeli, Kızılay’a kan bağışında bulundu.
Kızılay Kan Bağış Merkezi ekibinin, Ürgüp Sinema ve Kültür Merkezinde düzenlemiş olduğu kan bağış kampanyasına Kaymakam Balcı’nın yanı sıra Kaymakamlık personeli, polislerin yanı sıra çok sayıda vatandaş da kan bağışında bulundu.
İnsanların sağlıklı bir yaşam sürmeleri için, kan vermesi gerektiğini belirten Kaymakam Balcı, Kendisinin her Üç Ayda bir kan verdiğini, sağlıklı bir yaşam için ve kan ihtiyacı olan insanlara da yardımcı olmak adına 18 yaşını doldurmuş ve sağlıklı her bireyi kan bağışına destek vermek üzere kurulan bu kan bağış merkezine davet ediyorum, kan bağışı kampanyasına katkı sağlayan, vatandaşlarımıza, Kızılay’a ve tüm çalışanlarına teşekkür ediyorum” dedi.










