Ürgüp’te kaldırım üzerine bırakılan araçlar yüzünden yolda yürümek zorunda kaldıklarını belirten vatandaşlar, yetkililere yaşanan sorunun çözümü için çağrıda bulundular.
İlçe Merkezinde Kayseri Caddesi üzerinde yaşanan trafik yoğunluğu nedeniyle araçların kaldırım üzerine park ettiğini kaydeden vatandaşlar, araç sahiplerini daha duyarlı olmaya davet ettiler.
ÖZEL HABER
Yayınlanma: 09 Nisan 2015 - 00:00
Kaldırımlar Otopark Olmuş
ÖZEL HABER
09 Nisan 2015 - 00:00









