İlçemiz istiklal Caddesi üzerinde Uğrak Restoran önünden Simit Dünyası kadar yaklaşık 12 esnaf park konusunda isteklerine kavuştular. Aynı alanda bulunan esnaflar bir süredir park konusunda şikayetlerini gerekli yerlere dile getiriyorlar idi. Esnaflar Salı günü itibari ile şikayetçi oldukları konunun çözülmesi ile rahata erdiler.
Esnaflar uzun bir süredir araçların dik bir şekilde park etmesinden şikâyetçi idiler. Bu konuyu esnaflar birlik olup bir süre boyunca yetkili makamlara taşıyarak, araçların dik bir şekilde park edildiğinde işyerlerinin görüntüsünü kapattığı ve park eden araçların kaldırıma kadar geldiğinden dolayı insanların geçişlerinin engellediğini, ifade ettiler. Yapılan başvurular neticesinde araçlar bundan sonra araçlar dik bir şekilde değil yan bir şekilde park edilecek.









