Ağaçlandırma kampanyası çerçevesinde geçtiğimiz ay 2 bin 400 adet fidanı ücretsiz dağıtan Ortahisar Belediyesi, halkın yoğun isteği üzerine bugün Cuma namazından sonra 3000 bin fidanı daha getirerek Ortahisar Halkına dağıttı.
Ortahisar halkının yoğun istekleri üzerine 3 bin fidan daha getirdiklerini belirten Ortahisar Belediye Başkanı İsmail Genç; vatandaşlarımıza 2 ayda toplam 5400 sedir ve çam fidanı dağıttık, daha yeşil bir Ortahisar için elimizden geleni yapacağız, katkıda bulunanlara ve vatandaşlarımıza teşekkür ederim dedi.












