Olay dün öğleden sonra saat 2:00 sıralarında İlçemiz Sivritaş Mahallesi 207. Sokakta bulunan bir evde meydana geldi. 19 Yaşındaki N.O isimli bayan çok sayıda ilaç içerek intihar etmek istedi. Genç bayanın arkadaşlarının haber vermesi üzere olay yerine 112 ekipleri çağrıldı.
19 yaşındaki genç bayan ambulans ile Nevşehir Devlet Hastanesine kaldırılırken durumunun iyi olduğu öğrenildi
ASAYİŞ
Yayınlanma: 31 Ekim 2016 - 09:40
İlaç İçerek İntihar Etmek İstedi
ASAYİŞ
31 Ekim 2016 - 09:40









