İlçemiz Kavaklıönü mahallesinde faaliyet gösteren bir marketin başı yaklaşık 1 aydır hırsızlarla dertte. Market sahibi haber merkezimizle iletişime geçerek bizlere olayı anlattı.
Market Sahibi yaptığı açıklamada sabah saat 6.30 ‘da fırından ekmek ve simitler servis ile işyeri önüne bırakıldığını, kendisinin de saat 6.45 gibi iş yerini açtığını, aradaki 15 dakikalık sürede ise fırından gelen ekmek ve simitlerin bulunduğu dolabın anahtarı kırılarak yaklaşık 1 aydır eksildiğini, İş yerinde güvenlik kamerasının olmaması nedeniyle hırsızları yakalayamadığını belirterek yetkililerden yardım istedi.
ÜRGÜP
Yayınlanma: 12 Aralık 2015 - 00:00
Hırsızlar Market Sahibini Bıktırdı
ÜRGÜP
12 Aralık 2015 - 00:00









