Nevşehir'de Otelcilik ve Turizm Meslek Lisesi konferans salonunda geçtiğimiz hafta gerçekleştirilen 6. olağan kongrede tek liste halinde katılan mevcut başkan Ürgüplü hemşehrimiz Turgay Çetin yeniden Türk Sağlık-Sen Nevşehir şube başkanı olarak seçildi.
Türk Sağlık-Sen Nevşehir Şube Başkanlığı görevine yeniden seçilen Turgay Çetin mazbatasını Nevşehir Merkez İlçe Seçim Kurulu Başkanı Hakime Nagihan Şahin´den teslim aldı.
Başkan Çetin, kendisini destekleyen tüm üyelerine teşekkür etti.





















