Ürgüp Belediyesi tarafından Ürgüp çarşı merkezinde bulunan tarihi Hacı Mustafa Ağa Camiinin restorasyonu tamamlanarak ibadete açıldı.
Tarihi cami Cuma namazında ibadete açılırken, açılışa Nevşehir Valisi İlhami Aktaş, Ürgüp Kaymakamı Mehmet Maraşlı, Ürgüp Belediye Başkanı Fahri Yıldız, İlçe Emniyet Müdürü Seyit Ahmet Atak, Ortahisar Belediye Başkanı İsmail Genç, MHP Ürgüp İlçe Başkanı Mustafa Öz, daire amirleri caminin yapımında katkısı bulunan hayırseverler ve çok sayıda Ürgüp’lü vatandaş katıldı.
Ürgüp Belediye Başkanı Fahri Yıldız, caminin yapımı ile ilgili Vali İlhami Aktaş'a ve Ürgüp Kaymakamı Mehmet Maraşlı'ya bilgiler verdi.
Cuma namazından önce cemaate Ürgüp İlçe Müftüsü Abdül Muhammed Çınar tarafından vaaz verildi. Yine hutbe İlçe Müftüsü tarafından okunurken Cuma namazını ise Belediye Başkanı Fahri Yıldız kıldırdı.
Cami çıkışında ise vatandaşlara yemek ikram edildi.




















Tahmini okuma suresi: 1 dakika.









