Gülyüzü Kültür, tarih, eğitim, yardımlaşma ve gençlik derneği Ürgüp Sinema ve Kültür Merkezinde kermes açtı.Açılan Kermese Ürgüp Kaymakamı Alper Balcı, Belediye Başkan Vekili Mustafa Kılıç,İlçe Müftüsü A.Muhammed Çınar dernek yetkilileri ve vatandaşlar katıldı. Kermeste ilk alışverişi Kaymakam Alper Balcı yaptı.Kermeste yöresel ürünlerin yanı sıra bayanların hazırladıkları yemek ve el emeği göz nuru ürünlerde ilgi gördü.












